Pagina's

3 november 2013

My life in pictures oktober-november

In deze 2 weken was er een week vakantie bij en morgen begint jammer genoeg het school weer.
Maar in de vakantie ben ik met mijn familie een paar dagen weg geweest en gaan wandelen.



Tijdens vakantie wanneer ik op de rots wilde klimmen :)


Onderweg naar Champlon waar ze in de jeugdherberg verbleven.





















De dam van Nisramont. We hebben hier gewandeld en over de dam gelopen.




Deze crème heeft mijn handen gered op vakantie! Mijn handen waren super droog en na dit op te smeren niet meer.


Mijn chocolademelk die de vorm van een hartje had :)



Mijn schattige hond! Toen we terug waren van vakantie was veel aanhankelijker.


Op vraag van iemand had ik snapchat gedownload en ben er echt aan verslaafd nu! Heel de tijd check ik mijn gsm om te zien of iemand iets gestuurd heeft :)





















Foto's nemen van mijn egel beeldje. Ik ben een beetje aan het oefenen met leuke foto's nemen.



















Oefenen met foto's nemen en verschillende standen.



















Oefenen met foto's vanuit verschillende punten.
























Voorblad voor een opdracht van school gemaakt. Ik vind het altijd tof om te tekenen en het niet met de computer te maken. ik vind het altijd wat persoonlijker en leuker!


Dit waren mijn vorige 2 weken en de komende 6 weken of 9 weken ik weet het niet moet ik mijn notebook missen omdat mijn broer hem nodig heeft voor zijn stage. Dus nu moet ik alles op onze laptop doen die super traag is :( In het weekend is hij thuis dus ka ik er allegeluk wel op :)

Liefs,
Marlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten