Pagina's

8 januari 2014

Sporten!

Ik sport al heel wat maar er zijn zo veel dingen die ik nog zou willen doen buiten dat wat ik al doe.
Ik doe al tumbling (soort van turnen) en dit is 10 uur per week en dan doe ik nog ballet.
Als ik nog wat meer tijd zou hebben of er ooit iets van die 2 zou wegvallen dan zou ik graag nog een paar dingen doen!


Ik toon jullie welke sporten ik nog ooit zou willen doen.


Yoga
Op instagram volg ik een paar meiden die aan yoga doen en het ziet er echt zo leuk uit!
Gewoon al die leuke poses en je in allerlei bochten ook wringen.
Alleen voor veel yoga poses die bijvoorbeeld iets met handstand te maken hebben moet je echt heel veel kracht hebben!
(foto's van Laura Sykora haar volg ik op instagram maar ze is ook actief op andere sites)


Lopen
Ik zou graag een betere conditie hebben en regelmatig gaan lopen. Nu heb ik hier zo weinig tijd voor (ook door school) maar ik zou graag aan mijn conditie werken door te gaan lopen.


Lenigheid en kracht
Dit is niet echt een sport maar ik zou graag wat meer lenigheid doen en wat kracht voor bepaalde delen van mijn lichaam. Voor kracht wil ik graag iets doen zoals de 30 day squad challenge en zo'n challenge voor de buikspieren.
En ja ik wil ook gewoon graag lenig zijn. :)



Dit zijn 3 dingen die ik graag zou doen maar ik vind het ook gewoon super leuk om sporten uit te proberen en gewoon een en keertje te doen!

Ik zou graag ook een wat gezondere levensstijl willen opbouwen dus meer water drinken en meer fruit eten.


Liefs,
Marlies





1 opmerking: