Pagina's

6 februari 2014

Valentijn

Valentijn is weer op komst, op 14 februari is het zo ver!
Ik heb dan wel geen vriendje om valentijn mee te vieren maar ik laat jullie een paar leuke cadeau's zien om te geven. Voor mij is het een dag als een ander alleen zie ik dan wat opvallender alle koppeltjes om me heen.
Hoe leuk ik het ook zou vinden om ook iemand te hebben om van te houden, toch vind ik het niet zo erg.
Het is niet iets waar ik me aan stoor.





De gewoonlijke cadeautjes die zijn we wel wat beu zoals de bloemen waar je niet veel aan hebt, de chocolade,...

Maar toch kan dit soms nog leuk zijn!
Je kan bijvoorbeeld bij Hema een chocolade hart met een foto laten maken.
http://www.hema.nl/winkel/eten-en-drinken/eten-en-drinken/chocolametfoto
Neem een foto van jullie 2 samen en je hebt een heel leuk cadeautje!


Je hebt natuurlijk nog andere webshops waar je dit kan laten doen. Zoek de fijnste uit. Want bij Hema bijvoorbeeld is er een laagje van marsepein op.

Cadeautjes met foto's op is altijd leuk! Zo heb je bij Hema een heleboel dingen die je kan laten bedrukken;
Zoals een puzzel, op textiel, tas, telefoonhoes, klok, tas,...

extra grote puzzel van je eigen foto, 500 stukjes

Je kan ook een leuk fotoalbum maken met allemaal foto's van jullie beide, plaatsen waar je samen bent geweest,...
http://fotoalbum.hema.nl/
Je kan verschillende soorten albums kiezen en zelfs speciale albums voor instagram foto's!

Zelfgemaakte cadeautjes zijn ook altijd leuk, ook gewoon omdat je weet dat die persoon er moeite voor heeft gedaan.

Je kan een memory jar maken met alle leuke momentjes in die jullie samen al beleeft hebben!
Of juist een lege voor alle momenten die nog gaan komen.



Je neemt een glazen pot en je versiert deze gewoon een beetje. Zet er de tekst "memory jar" op en wees gewoon heel creatief! Je kan in de pot behalve papiertjes ook wat glittertjes of confetti doen om het op te leuken.

Als je handig bent in de keuken kan je ook het lievelingsgerecht van die persoon maken.
Of lievelings dessert als dat wat makkelijker is :)



Ik hoop dat je wat ideetjes hebt nu of er nieuwe hebt bedacht.
Maar het ultieme cadeau is gewoon jezelf zijn en samen gelukkig zijn!

Liefs,
Marlies




Geen opmerkingen:

Een reactie posten