Pagina's

1 februari 2014

Wreck this journal

Hallo iedereen!
Het is een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb dat weet ik, ik heb het druk met school maar er over zagen gaat niet helpen dus ga ik verder met mijn artikel!
Ik heb overlaatst een super tof boek gekocht genaamd "wreck this journal".
Het is een boek met allemaal opdrachtjes in om uit te voeren. De opdrachtjes zijn heel uiteenlopend en soms een beetje vreemd. Ik probeer om bij de meeste opdrachten iets creatiefs te doen ook al wordt er niet om gevraagd!


Ik ga een aantal opdrachtjes laten zien om duidelijk te maken wat voor boek het is.
Ik ga ook soms eens updates posten over de opdrachten die ik al heb gedaan ter inspiratie of gewoon om te bekijken als je dat leuk vindt.



Keri Smith heeft het boek geschreven met de bedoeling om het te vernietigen.
Ze wil dat alle perfectionisten gewoon even losgaan en niet te veel nadenken.


De instructies zijn vrij simpel en hoef ik niet verder uit te leggen denk ik.

Dan de opdrachten het leukste!
Eerst een paar voorbeeldjes.






Je hebt ook een heel aantal wat vreemdere opdrachten en sommige die bedoeld zijn om het boek te vernielen.






Zo dit waren een aantal voorbeeldjes en nu een paar die ik al heb gemaakt.


Deze vind ik persoonlijk het leukste. ^






Zo ik hoop dat jullie dit leuk vonden en leuk vinden om de mijne te zien!

Liefs,
Marlies

5 opmerkingen:

  1. Oh echt heel leuk! Wil er ook echt heel graag 1 en ik heb geen idee wat mij tegen houdt eigenlijk, haha! Die met die koffie is echt heel leuk trouwens! En leuke blog heb je, zullen we elkaar gaan volgen? :)

    Liefs,
    Kim. (http://kimjanelouise.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ! Ik wil ook graag zo'n boekje :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een leuk creatief boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het super leuk, heb hem zelf in het engels, apart om hem in het Nederlands te zien haha. Hij wordt heel dik op ten duur, echt super leuk om te doen (: Leuke blog heb je, zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk boek is dit he! Ik heb hem ook nog liggen, maar ik vergeet steeds verder te gaan! Dat moet ik toch maar weer eens gaan doen!

    Leuke lay-out heb je trouwens op je blog. Heel fijn om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen