Pagina's

25 augustus 2017

Welcome back!!!!

Hallo iedereen!

Jaja het is een hele tijd geleden dat je nog iets van mij hebt gehoord, maar *tromgeroffel* I'M BACK! Je hoort of beter leest het goed, ik ga weer bloggen. Het gaat misschien wel een beetje anders zijn dan vroeger, vooral andere thema's dan.

Ik ben nogal bezig met sporten en wil daar dan ook gaan over schrijven. Graag wil ik ook wat gezonder gaan eten maar of me dat helemaal gaat lukken dat zullen we nog wel zien en zal je nog wel lezen ;) Ik kan nog niet helemaal zeggen wat de precieze thema's gaan zijn waarover ik ga schrijven maar verwacht je aan lifestyle, sport, gezonde levensstijl en dat soort van dingen. Misschien komen er ook nog filmpjes en reviews van spullen zoals vroeger want dat vind ik natuurlijk nog steeds leuk om te doen! Een nieuwe lay-out komt er waarschijnlijk ook wel aangezien deze toch een tikje kinderachtig is geworden. Maar vooral woohoow allemaal zo spannend!

Ik kijk er al heel erg naar uit om opnieuw te gaan bloggen en ik hoop jullie ook.
Dus hopelijk tot heel binnenkort!

⭑⭑⭑
Marlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten