Pagina's

15 oktober 2013

My birthday !

Het is weer zo ver een keer in het jaar ben ook ik jarig :)
15 oktober ben ik dan ook geboren. Nu ben ik 15 jaartjes jong. de tijd gaat vooruit.
Waar is de tijd dat ik een kleutertje was en in het lager die probleempjes waarvan je nu denkt waar maakte ik toen een probleem van?!


Wat ga ik doen op mijn verjaardag? Waarschijnlijk niets speciaals. Ik ga naar school, ga turnen en ga naar het ballet zoals normaal :)
Wij thuis maken er niet iets speciaals van van een verjaardag.
Wij houden geen groot feest maar het is eerder een dag zoals alle anderen.
Het enige waar ik naar uitkijk op mijn verjaardag is om te zien wie het heeft onthouden en of ik van iemand iets krijg. Ik geef dikwijls iets aan vriendinnen al is het maar een kaart maar niet altijd krijg ik iets terug.
Dat is oor mij toch ook wel iets om te zien wie echte vrienden zijn. Oke ik vergeet soms ook verjaardagen ik ben niet zo goed in onthouden maar dan ook die mensen die enkel afkomen omdat je iets uitdeelt. 
Anders praat je er nooit tegen en je hebt iets mee en ineens ga je met veel meer mensen om!
Dus zo ga ik mijn verjaardag vieren :)

Liefs,
Marlies


Geen opmerkingen:

Een reactie posten