Pagina's

20 oktober 2013

My life in pictures oktober

Hier mijn my life in pictures. ik ben het nog steeds niet helemaal gewend om foto's te nemen van alles.
Dus nog altijd niet zoveel foto's sorry daarvoor.
Hopelijk vinden jullie wat minder foto's ook leuk. Ik zal proberen om meer foto' te trekken.






















Ik heb de eerste week niet veel gedaan.
Op zaterdag ben ik naar Nederland naar een dierentuin geweest, Mondo Verde.
Het is een kleine dierentuin met meer tuinen aan.
De foto hierboven is van toen ik onderweg was.



















Je moet iets hebben om je mee bezig te houden in de auto.



















Mijn broer moest in de dierentuin zijn omdat hij daar stage gaat doen en we mochten gratis in het park.
Ik vind deze aapjes zo schattig!



















De tuinen van Mondo Verde .



















Mijn broer was jarig en hij is verzot op Yoshi. Daarom maakte ik er eentje van strijkparels. Lang geleden dat ik die nog heb gebruikt. :)



















Dit vosje had ik ook nog gemaakt. :) Ik wil er misschien nog maken als ik nog leuke ideetjes vindt.



















Ik hou van thee met VEEL honing! We hebben nieuwe thee gekocht van de wereld winkel en ik ben er blij mee :)



















Lekkere thee mmmm.


Dit waren mijn 2 vorige weken.
Liefs,
Marlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten