Pagina's

1 december 2013

Nagel ideetjes voor de feestdagen!

De feestdagen zijn weer op komst en misschien wil je dan wel nagels hebben die een beetje in de sfeer zit van de feestdagen.
Ik ga wat ideetjes laten zien en kleurtjes die je kan opdoen.
De foto's zijn niet van mij maar zijn allemaal van google. Dus als hier een foto van iemand tussen staat komt dit omdat ik ze heb opgezocht bij google. Als je wil dat ik je foto weghaal wil ik dit zeker doen of als ik een exactere bronvermelding moet toevoegen.




Ik ga beginnen met de kerstdagen.
Kleurtjes die je kan dragen met de kerstdagen zijn natuurlijk de kerstkleuren zoals groen en rood.



Een sneeuwpopje gaat natuurlijk ook altijd bij kerst!  Je kan overal een sneeuwpopje maken of je andere nagels gewoon wit doen of met glitters.


Je kan ook schattige kerstboompjes maken. je moet gewoon een driehoekje lakken en dat een beetje versieren met glitter. Als top kan je een diamantje er op kleven of gewoon een puntje met nagellak lakken.



Wit met rode glitterstrepen zit er dan wat netter uit. Je kan voor de strepen tape gebruiken voor ze mooi recht te maken. Zorg wel dat je onderste nagellak helemaal droog is!



Schattige kerstmutsjes op je nagels is ook wel schattig! Je maakt een rode driehoek en de rand onderaan doe je wit. Vergeet je wit ponponnetje niet!

Nu ga ik er wat laten zien voor nieuwjaar.
De kleuren voor nieuwjaar is meer goud, zilver en veel glitter!




Een gouden kleurtje met aan de onderkant wat gouden glitters. Zo'n nagels zien er altijd wel chic uit.



je kan natuurlijk ook gouden en zilveren glitter combineren!



Je kan ook het jaartal op je nagels doen met diamantjes of lakken als je precies kan werken!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Sorry dat ik een tijdje niks gepost heb.

Liefs,
Marlies





1 opmerking:

  1. Heeel vet die nagels!! :-) Weer eens wat anders dan groen/rood combinaties! Ik ben je vanaf nu ook aan het volgen met Bloglovin' :-)!

    Liefs,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    BeantwoordenVerwijderen