Pagina's

6 december 2013

Review: 3D pearls essence

































Laatst zag ik dit in het kruidvat en vond het wel leuk en ik had het al gezien bij iemand die ik ken en wilde het toch ook eens proberen! Ik test graag allerlei dingen uit op mijn nagels en omdat het niet duur was kocht ik het om uit te testen!
Voor wie het niet kent het zijn kleine gekleurde bolletjes die je op je nagels doet met nagellak.
Het kost 1.99 euro en er zit 8.5 g in. Op het eerste zicht dacht ik dat het heel weinig is en dat het meteen op zou zijn omdat het zo'n klein potje is maar toen ik het een keer had gebruikt was er eigenlijk niet zo veel uit.





















Een kleine handleiding van hoe je het moet gebruiken. je moet nagellak opdoen en dan de parels op je nagels sprenkelen of je dopt ze in de parels. Dit ging wat lastig bij mij.
Ik had 2 lagen nagellak opgedaan zoals vermeld maar dan de parels er op krijgen!



















Zo ziet het potje er uit met een draaidekseltje en en klip dekseltje.
Ik had de parels in het dekseltje gedaan om te soppen er in maar daar is het dekseltje redelijk klein voor je moet er al snel heel veel in doen. ik heb dus mijn nagel in het dekseltje gedept en dan de gaatjes opgevuld met een nat penseeltje. Aan het natte penseeltje bleven de bolletjes een beetje hangen.
Maar erg handig om ze er op te krijgen was het niet!



















Het resultaat! Ik vind het wel leuk alleen de bolletjes aan de voorkant van mijn nagel bleven niet goed zitten en ik had wat gaatjes omdat de nagellak vrij snel opdroogde en ik geen tijd had om de gaatjes op te vullen.
En na een dag was alles er zo goed als af. Bij mij gaat nagellak ook nooit lang mee maar dit nog minder lang!

Eindresultaat:
Ik vind het een zeer leuk idee en het is ook wel leuk die bolletjes op je nagels maar dan eerder voor als je een avondje weg gaat ofzo want het blijft niet lang zitten! Dus voor speciale gelegenheden want makkelijk aan te brengen is het ook niet. Maar voor 1.99 euro kan je het wel eens proberen!

Liefs,
Marlies

2 opmerkingen:

  1. Het nagellakje is erg leuk, lijkt me inderdaad veel werk. Maar het resultaat is vet mooi .

    BeantwoordenVerwijderen