Pagina's

12 februari 2014

Winactie: 2 kaarten voor bff event [GESLOTEN]

Jeej mijn eerste winactie!
Er is niet echt een reden voor deze winactie.
Het komt namelijk omdat ik deze 2 kaarten aangeboden kreeg maar helaas niet kan gaan.
Maar nu is er een kans dat jij er kan winnen!
Het zijn 2 kaarten voor het BFF event in Amsterdam.



Het is gelijk met de huishoudbeurs en daar mag je met dit ticket gratis binnen!
Het bff event is bedoeld voor met vriendinnen naartoe te gaan, dus ik ga ze samen weggeven behalve als je er liever maar 1 hebt dan geef ik het aan 2 mensen!
Op het bff event is heel veel leuks te doen!
Zoals een catwalkworkshop, DIY workshops, super voordelig shoppen,...































Dit is een lijstje met wat er allemaal te doen is maar meer info vind je op hun website.

Maar nu het belangrijkste: Wat moet je doen!
Het is eigenlijk heel simpel, laat gewoon een reactie achter met antwoord op de vraag: "waarom wil je winnen en met wie wil je gaan?"
Leuke verhaaltjes over je bff zijn altijd welkom!

Als je meer kans wil maken kan je ook nog mij volgen op bloglovin, instagram, twitter, youtube en via e-mail

De winactie eindigt al vrijdag op valentijn , 14 februari dus.
Ik hoop dat het geen probleem is dat het zo kort tegen het bff event aan is.

Liefs,
Marlies

En veel succes!

4 opmerkingen:

  1. Ik zou met mijn zus gaan! Haar verstandskiezen zijn er uitgehaald vorige week en de pijn is eindelijk wat minder dus tijd om dat te vieren met een leuk dagje weg ;)

    x

    p.s ik volg je op bloglovin & youtube en mijn mail (indien die nodig is, haha) is emmaseegers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super bedankt voor de kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo!
    Je hebt echt een superleuke blog! Wil je ook een kijkje nemen op mijn blog?
    diysforyouandme.weebly.com
    Ik zie je er graag tegemoet!
    Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen