Pagina's

4 augustus 2014

Wanderlust

Hey hey,
Vandaag eens een ander soort artikeltje. Een soort van update over mijn leven.
Ik ging vandaag even naar Heist-op-den-berg om wat dingen te halen die ik nodig heb voor een DIY. Die ik nog ga filmen trouwens :)
Ik ging in mijn eentje. Ik vind het helemaal niet erg om eens ergens alleen naar toe te gaan. Ik vind het tof om op mijn eigen te zijn en gewoon te doen en te gaan waar ik wil. Ik droom er van om later gewoon spontane reizen te maken en nieuwe plaatsen te ontdekken.

 Ik sprak ook met een aantal mensen die dezelfde bus namen als mij. Toen een vrouw vanalles tegen me zei moest ik echt meteen aan mijn wanderlust denken. Zij neemt vaak gewoon haar rugak met wat kleding en verzorgingsproducten en vertrekt. Dan ziet ze wel waar ze komt en waar ze ergens kan slapen. Dit is dus echt precies wat ik wil. Gewoon eventjes weg gaan en mijn camera meenemen natuurlijk. Van alle mooie plekjes die ik tegen kom foto's maken zodat je herrineringen hebt aan elke reis die je hebt gemaakt.
When I will go travelling I will make a book like this with al the places I’ve been to.
De vrouw was er ook alleen en ze zei ook dat alleen maar alleen is maar dat ze het ook kan apreciƫren. Ze is ook graag bij vrienden natuurlijk maar op je eentje ontde je dingen die je anders niet zou zien.

Ik hoop echt dat ik op een dag  gewoon kan gaan reizen en andere culturen zien. Dat is echt mijn droom.

Liefs,
Marlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten